بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش را به همراه سوابق اجرایی و تصاویر شخصی + ماجرای آشنایی و ازدواج با همسر را به همراه اینستاگرام در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید.


نام اصلی : نیما کرمی

متولد : 23 تیر 1356 تهران

زمینه فعالیت : مجری و گوینده تلویزیون

همسر : زینب زارع

فرزندان : نیل کرمی و محمدکیامهر کرمی

تحصیلات : لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد

قد : 176 سانتیمتر

والدین : شهریار کرمی

بیوگرافی نیما کرمی مجری

نیما کرمی مجری صدا و سیما متولد خرداد ماه سال 1356 در تهران است و 40 سال سن دارد ، وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقطع لیسانس از دانشگاه آزاد است .


بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش


نیما کرمی چگونه مجری شد؟

پدرم (شهریار کرمی) از گوینده ها و تهیه کنندگان قدیمی رادیوست که من هم همیشه این شغل را دوست داشتم ، اولین بار که جلوی میکروفن قرار گرفتم سال 1361 در 5 سالگی بود که بیاد دارم تیزر رادیویی درباره واکسیناسیون بود که من صدای کودکانه آن را داشتم ،

در دوران دبیرستان برنامه های صبحگاهی را اجرا می کردم تا اینکه فرصتی پیش آمد تا بازیگری را در مرکز اصفهان تجربه کنم سپس به تهران مهاجرت کردیم و بعد از آن سال 1374 در 18 سالگی بصورت رسمی وارد واحد دوبلاژ شبکه پنج شدم.


بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش


وی با اجرای برنامه های تلویزیونی از جمله برنامه صبحی دیگر که از شبکه اموزش پخش میگردد به شهرت رسید . وی در این برنامه به همراه همسرش زینب زارع به صورت مشترک به اجرا می پردازند.


ازدواج و همسرش

نیما کرمی چند سالی است که ازدواج کرده است . همسر او زینب زارع نام دارد که او هم از مجریان تلویزیون است که علاوه بر اجرا در زمینه طراحی مانتو را هم شروع کرده و نام برند مانتوهای طراحی شده خود را نیز میس سان (بانوی خورشید) گذاشته است. این زوج هنرمند دارای یک فرزند دختر به نام نیلی می باشند.


بیوگرافی نیما کرمی مجری و همسرش


ابتلا به کرونا

وی چندی پیش به همراه خانواده اش به کرونا مبتلا شد


https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%86%db%8c%d9%85%d8%a7-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c/