الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ این مقاله کامل و مختصر است که سعی کردیم در الگوریتم گوگل پنگوئن موضوع را تحلیل کنیم. موارد زیادی در این مقاله وجود دارد که به مدیران وب سایت کمک می کند تا این الگوریتم را بهتر درک کنند. وبلاگ را دنبال کنید.

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن جدیدترین و مهم ترین الگوریتمی است که گوگل ماهانه آن را به روز می کند تا بررسی های عمیق تری انجام دهد و کیفیت آن را بهبود بخشد.

قبل از الگوریتم پنگوئن، محتوای وب سایت ها توسط الگوریتم پاندا بررسی می شد، اما بسیاری از وب سایت ها با وجود داشتن محتوای بی ارزش و بی کیفیت، همچنان در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار می گرفتند و برعکس، بسیاری از وب سایت های با محتوا و کیفیت خوب در رتبه های پایین تری قرار می گرفتند که منجر به نارضایتی کاربران.چون هنگام جستجوی مقاله بلافاصله صفحات غیرمرتبط زیادی مقابل چشمان آنها ظاهر شد و مجبور به ترک این صفحه شدند. اما دلیل اصلی افزایش رتبه این سایت ها چیزی جز وجود بک لینک های زیاد نبود.

نحوه شناسایی لینک سایت گوگل

در گذشته گوگل سایت های دارای بک لینک های زیاد را بالاتر (صفحه های اول گوگل) قرار می داد که امتیاز و مزیتی برای وب سایت ها محسوب می شد.

بنابراین، وب سایت ها بدون توجه به ارتباط بک لینک های خریداری شده با محتوای سایت و کیفیت محتوا، جایگاه خود را در صفحات نتایج گوگل با خرید و فروش بک لینک افزایش دادند.

در حال حاضر، موضوع را در ذهن داشته باشید تا بتوانید در مورد چگونگی پیدایش الگوریتم پنگوئن و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اما در مورد بک لینک، شاید مفهوم بک لینک برای برخی افراد احمقانه و ناآشنا به نظر برسد، در زیر به شما بک لینک ها را معرفی می کنیم.

یک پیوند ایجاد کنید یا به عقب برگردید

بیایید backend را با یک مدل ساده تعریف کنیم. گوگل مادر پیدا کردن یک کافی شاپ خوب است که می تواند از بین ده ها یا صدها کافی شاپ بهترین را انتخاب کند. مانند شخصیت های فیلم، هنگام بازدید از این قهوه خانه، انتخاب می کند، رضایت مشتری به عنوان یک امتیاز برای کافی شاپ مورد نظر تلقی می شود که باعث افزایش سطح و ارزش می شود. .

بک لینک ها همان خریداران قهوه هستند که به سایت های دیگر و توضیحات آنها و در واقع تبلیغاتشان اعتبار و ارزش می دهند و گوگل در واقع با استفاده از این بک لینک ها سایت ها را رتبه بندی می کند و به آنها پاداش می دهد. .

بنابراین برای افزایش تعداد و ارزش خود در گوگل، این سایت ها از سایت های دیگر به سایت خود لینک می گرفتند و هر چه سایت های بیشتری به سایت آنها لینک داده می شد، بیشتر توسط گوگل شناخته می شدند.

لینک ها همان تصاویر یا مقالاتی هستند که سایت ما را معرفی می کنند به این صورت که ما این لینک ها را به سایت های دیگر ارسال می کنیم و وقتی کاربر روی این لینک ها کلیک می کند وارد صفحه وب سایت ما شده و از سطح سایت ما بالا می رود. سایت ما خیلی راحت بالا می رود.

برگردیم به موضوع اصلی، تا اینجا همه چیز خوب بوده است، سایت ها توانسته اند به راحتی رتبه خود را از طریق بازخورد افزایش دهند.

اما عده ای از این لطف گوگل سوء استفاده کردند و از سایت های پولی و بی کیفیت شروع به خرید و فروش بک لینک انبوه (به مقدار زیاد) کردند، یعنی یک جوری آمدند و تقلب کردند و خواستند کلاه گوگل را سرشان بگذارند و بهینه سازی کنند. . در سایت خود قرار دهید و به سرعت امتیاز سایت خود را افزایش دهید که به آن سئو کلاه سیاه می گویند.

برای مبارزه با این کلاهبرداری، گوگل برای اولین بار از الگوریتم پاندا استفاده کرد، اما الگوریتم پاندا به تنهایی قادر به مبارزه با این ترفندها نبود و به یک یاری هوشمند و دقیق نیاز داشت. در سال 2012، او الگوریتم پنگوئن را برای کمک به پاندا فرستاد.

بله، پنگوئن کد به عنوان پلیس ضد کلاهبرداری برای شناسایی سئوکاران کلاه سیاه و برخورد با کلاهبرداران و کنترل اوضاع وارد عمل شده است.

الگوریتم پنگوئن را وارد کنید

الگوریتم پنگوئن مانند یک وجدان و یک افسر پلیس بسیار فعال است و همیشه هوشیار است و بلافاصله آنها را به دلیل اشتباهات موجود در وب سایت ها مجازات می کند و در صورت مدیریت صحیح وب سایت ها به آنها پاداش می دهد.

اما این الگوریتم به دو خطای اصلی وب سایت بسیار حساس است:

1- خرید و فروش بک لینک و ایجاد لینک اسپم

پنگوئن بر سایت شما نظارت می کند، جایی که لینک می خرید و کجا می فروشید.

به عنوان مثال اگر سایت شما یک سایت اطلاع رسانی است و لینک سایت بی بی سی را می دهید یعنی دقیقا همان سایت هایی که مربوط به حوزه کاری شما هستند، این از نظر گوگل قابل قبول است.

اما در غیر این صورت توسط پنگوئن جریمه می شوید و یا اگر بخواهید تعداد زیادی لینک اسپم (مخلف) و سایت های پرداختی بخرید باز هم جریمه می شوید و رتبه سایت شما کاهش می یابد.

این الگوریتم به تعداد تبلیغات در یک سایت حساس است زیرا سایت‌ها را به عنوان سایت‌های تبلیغاتی یا سایت‌های فروش بک لینک در صورت لینک دادن به سایت‌های غیر مرتبط شناسایی می‌کند. بیش از 2 یا 3 تبلیغ در سایت خود قرار ندهید.

2- تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (کلید واژه پر کردن)

قبل از آمدن پنگوئن، با توجه به موضوع سایت شما، گوگل به آن نمره می داد که کلمات کلیدی را پر می کرد، اما برخی از افراد از این مشکل سوء استفاده کردند و صفحات سایت خود را با کلمات کلیدی تکراری پر کردند و وب سایت های بی ارزش بالا و با کم مواجه بودند. صفحات با کیفیت و نامربوط هنگام جستجوی محتوای مورد نظر کاربران.

مثلا

اگر سایتی در زمینه پوشاک کار می کرد ده ها بار در متن و تصاویر و ویدیوهای سایت شما کلمه لباس را قرار می دادم تا گوگل بداند که سایت من در زمینه پوشاک کار می کند و همه کاربرانی که جستجو می کنند. برای لباس صفحه مربوط به لباس های مورد استفاده برای نمایش و رتبه در اولین نتایج گوگل.


ادامه مطلب: https://blogten.ir/algorithm-google-penguins/